کد خبر: 30980
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
طرح هادی روستایی

استاندار خراسان رضوی گفت: طرح تحول روستایی با محوریت یک هزار و ۱۱۳ روستا در خراسان رضوی برای توسعه روستاهای این استان در حال تهیه است.

به گزارش روستانیوز به نقل از صداوسیما مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در نشست با اعضای شورای اسلامی خراسان رضوی افزود: در طرح تحول روستایی، مشکلات زیرساختی روستا‌ها اعم از جاده دسترسی، آب و گاز برطرف می‌شود، بویژه اینکه همه روستا‌های استان باید لوله کشی گاز داشته باشند
وی خاطر نشان کرد: طرح هادی همه روستا‌های مشمول تحول روستایی بر اساس خواسته روستاییان بازنگری می‌شود.
استاندار خراسان رضوی گفت: راهبرد‌ها و برنامه استان خراسان رضوی در همه بخش‌های اقتصادی مشخص شده است و باری به هر جهت حرکت نمی‌کنیم، مساله و مقیاس مشکلات زیرساخت‌ها نیز در همه نقاط استان برای ما کاملا مشخص است و در لایه استانی در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کنیم با برنامه مشخص حرکت کنیم.
نظری افزود: در مجموع ما در خراسان رضوی وضعیت محور و مساله محور حرکت می‌کنیم، منابع و رویکرد ما در سه سال آینده کاملا مشخص شده و ۲ یا سه طرح ویژه نیز در دستور کار داریم.
وی  مساله اورژانسی استان را تامین معیشت مردم دانست و خاطر نشان کرد: با این حال از بخش‌های دیگر استان بویژه فرهنگی و اجتماعی غافل نمی‌مانیم و برای آن‌ها نیز برنامه داریم.
استاندار خراسان رضوی سازمان همیاری شهرداری‌ها را یک ظرفیت بالقوه برای استان ذکر کرد و گفت: اگر بتوانیم این سازمان را سالم، کارآمد، قوی و گسترده کنیم، پشتوانه مالی و بازوی اجرایی و عملیاتی برای همه اعضای شورا‌های شهر و استان و شهرداری‌ها خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =