جاده آسفالت

رییس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های روستایی آذربایجان‌غربی گفت: میزان برخورداری خانوار روستای بالای ۲۰ خانوار از راه آسفالت در شهرستان پیرانشهر ۸۸.۲۸ درصد است.

به گزارش روستانیوز، جعفر صادقی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرستان پیرانشهر دارای ۱۰۱ روستا بالای ۲۰ خانوار بوده که از این تعداد ۶۵ روستا دارای راه آسفالته است.

وی از ارتقای میزان برخورداری خانوار روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت خبر داد و اضافه کرد: بر این اساس با اتمام طرح‌های در دست اجرا این شاخص افزایش خواهد یافت.

رییس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های روستایی آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای امسال نیز سه پروژه راه روستایی به طول ۹.۵ کیلومتر با پنج هزار و ۷۹۴ میلیارد ریال اعتبار، بهسازی و آسفالت شده است.

صادقی پور افزود: بهسازی و آسفالت راه روستایی تازه قلعه به طول ۶ کیلومتر، قبادبیگیان به طول ۱.۵ کیلومتر به اتمام رسیده و ابلس به طول ۲ کیلومتر در یک لایه زیراساس عملیاتی شده است.

به گزارش ایرنا، شهرستان پیرانشهر با ۱۳۴ روستا دارای ۷۶ کیلومتر راه اصلی ، ۳۴۸ کیلومتر راه روستایی و ۲۷ کیلومتر راه فرعی در شمال غربی ایران واقع شده که به علت کوهستانی بودن و وجود دشت‌ها و مراتع وسیع یکی از قطب‌های دامداری و کشاورزی استان محسوب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =