کد خبر: 30919
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
نماینده فقیه کردستان

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی روستاها با مشارکت شوراها تأکید کرد و گفت: همزمان با طرح مشکلات، راهکار نیز ارائه شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی روز دوشنبه در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی سنندج، حسین‌آباد، شویشه و بخش‌های مرکزی کلاترزان که به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، اظهار داشت: مردم از شوراها انتظار پیگیری و رفع مشکلاتشان را دارند، بنابراین انتظار می‌رود که در این راستا تلاش مضاعف صورت گیرد.

وی بر ضرورت پیگیری مشکلات مردم توسط شوراها در عمل به‌جای طرح مطالبات تاکید کرد و گفت: مردم به شوراها رأی داده تا مطالباتشان را به مسئولان منعکس و برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه شوراها مشکلات مردم و مناطق خود را به صورت مکتوب به ما منعکس کنند، تصریح کرد: انتظار می‌رود همزمان با طرح مشکلات، راهکار نیز ارائه شود.

وی افزود: مشکلات مردم روستاها را از مسئولان مطالبه‌گری کرده و متناسب با نیاز به‌صورت میدانی و از نزدیک از آن بازدید میدانی خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال‌جاری از ۶۰ روستای شهرستان‌های استان بازدید میدانی کرده و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی و پیگیری کرده‌ام، عنوان کرد: بنده به این کار اعتقاد دلی داشته و مردم کردستان شایسته والاترین خدمات هستند.

وی بر ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی روستاها با مشارکت شوراها تاکید کرد و بیان داشت: به زودی به‌صورت میدانی از مناطق روستایی شهرستان سنندج بازدید خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: البته شوراها نیز باید خودشان مشکلات و خواسته‌های مردم را از ما مطالبه‌گری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =