کد خبر: 30714
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
استاندار خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی به همراه فرماندار مشهد و مدیران کل ادارات استان پنجشنبه شب با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل روستای صیدآباد مشهد به صورت مستقیم با مردم گفت وگو و مشکلات آنها را بررسی و برای رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، استاندار خراسان از عصر امروز همراه با جمعی از مسوولان با حضور در منطقه کال زرکش در حاشیه شهر مشهد، روند اجرای دیوار ساحلی این کال را مورد بررسی قرار داد.

یعقوبعلی نظری، در هنگام بازدید از کال زرکش به گفت وگو با چند نفر از اهالی محل پرداخت و پس از شنیدن مشکلات آنها اظهار داشت: بنای ما بر این است مشکل منطقه کال زرکش با همه ملاحظات حل شود.

استاندار خراسان رضوی در روستای صیدآباد مشهد میزخدمت تشکیل داد

وی ادامه داد: همه مسوولان نیز محور پیگیری رفع مشکلات هستند. انشالله مسایل مربوط به کمبود مدرسه هم رفع می‌شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مشکلات مردم را درک می‌کنیم، افزود: عزم ما بر این است با حداکثر سرعت این مشکلات رفع شود.

وی، در منطقه کال زرکش به دیدار یک بانوی سرپرست خانوار دارای ۲ معلول رفت و برای برقراری حق پرستاری، هزینه درمان و همچنین تامین یک دستگاه تلویزیون و یخچال برای این خانواده دستور داد تا اقدامات لازم انجام شود.

استاندار خراسان رضوی در روستای صیدآباد مشهد میزخدمت تشکیل داد

 نظری همچنین با حضور در منزل یک بانوی نیازمند و بررسی مشکلات او، دستور تامین آب و برق منزل مسکونی، برقراری یارانه و برخی از تجهیزات ضروری این منزل را صادر کرد.

استاندار، پس این دیدار با خانواده یک شهید نیز در منطقه بلوار توس دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهرستان مشهد با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت و ۹هزار و ۸۱ کیلومتر مربع مساحت متشکل از سه بخش مرکزی، احمدآباد و رضویه، ۱۱ دهستان و ۳۶۵ روستا است.

کلانشهر مشهد نیز با ۳۵۰ کیلومتر مربع مساحت و سه میلیون نفر جمعیت در بخش مرکزی این شهرستان واقع است و عمده ساخت و سازهای غیرمجاز در ۱۳۵ روستای واقع در حریم این کلانشهر روی می‌دهد.

روستای صیدآباد مشهد سه هزار و ۸۰۰ نفر جمعیت دارد و در دهستان توس واقع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =