لوله آبرسانی

۱۵ هزار روستایی خراسان جنوبی تا دهه فجر از آب شرب سالم برخوردار می شوند.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیر عامل آب و فاضلاب خراسان جنوبی در قرارگاه آب استان گفت: قردادی برای تامین آب روستا‌های استان با قرارگاه شهید ناصری و بسیج سازندگی با اعتبار ۲۵۶ میلیارد تومان بسته شده که هم اکنون این طرح ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی  داشته و پیش بینی می‌شود تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.
امامی افزود: این طرح در ۲۳ مجتمع روستایی و ۳ تک روستا اجرایی و ۲هزار ۵۰۰ خانوار با بیش از ۱۵ هزار نفر جمعیت از آب شرب سالم برخوردار می‌شوند.
وی گفت:مجری این طرح در شهرستان‌های نهبندان، درمیان و سربیشه قرارگاه شهید ناصری و در ۸ شهرستان دیگر استان نیز بسیج سازندگی این طرح را اجرایی خواهد کرد.
مدیر عامل آب و فاضلاب خراسان جنوبی هم چنین از انعقاد قرداد جدیدی در حوزه آبرسانی خبر داد، افزود: در این طرح با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی دیگر روستای غیر برخوردار استان نیز با اعتبار ۳۵۰میلیارد تومان تا هفته دولت۱۴۰۲ از آب شرب سالم برخوردار خواهند شد.
معاون امور عمرانی استاندار هم در این جلسه گفت: گفت جدولی ازطرح‌های در دست اجرا تهیه شود و زمان بندی لازم برای اتمام طرح‌ها مشخص شود.  
عباس زاده افزود. از ظرفیت دهیاری‌ها و فرمانداری‌ها استفاده شود و طرح‌ها بر اساس الویت اجرایی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =