کد خبر: 30694
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
آبرسانی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی خواستار ارائه برنامه زمان بندی پروژه‌های تأمین آب شرب ۲۸۵ روستای استان تا دهه فجر سال جاری شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، علیرضا عباس زاده امروز در دومین جلسه قرارگاه استانی آبرسانی روستایی اظهار کرد: با توجه به اهمیت اجرای پروژه‌های آبرسانی روستایی برای کاهش مشکلاتی که در زمینه آب شرب در روستاهای استان وجود دارد و همچنین ضعف موجود در خصوص ماشین آلات و فرسوده بودن ماشین آلات موجود در خراسان جنوبی با بهره‌گیری از امکانات دهیاری‌ها و شهرداری‌ها باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

به گفته وی مسئولان سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی شهید ناصری که اجرای مجتمع‌ها و شبکه‌های آبرسانی روستاهای استان را برعهده دارند علاوه بر اینکه باید نیازهای خود را برای اجرای این پروژه‌ها به ما اعلام کنند در جلسه بعدی این قرارگاه که دو هفته دیگر برگزار می‌شود باید برنامه زمانبندی خود را در این باره ارائه کنند.

وی اضافه کرد: در صورتی که علت کندی اجرای پروژه‌های آبرسانی روستایی به اقدامات کشوری مربوط می‌شود که نیاز به مکاتبه با تهران دارد موارد مورد نظر به ما اعلام شود تا مکاتبه در این باره انجام شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: با ید برنامه‌ریزی در این خصوص طوری باشد که کار آبرسانی به حدود ۲۸۵ روستای استان تا دهه فجر سال جاری پایان یابد و کار مجتمع‌های آبرسانی روستایی نهبندان هم باید هر چه زودتر شروع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =