کد خبر: 30662
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶
آبرسانی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بسیج سازندگی این استان به ۴۰ روستای دارای تنش آبی این استان آبرسانی کرده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» عصر چهارشنبه در بازدید از پروژه خط لوله انتقال آب شرب به روستاهای کمیجان افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج سازندگی در سال‌جاری اجرای پروژه‌های مرتبط با آب کشاورزی و آب شرب است که با مشارکت دستگاه‌های مسئول و مردم روستا اجرایی می شوند و الگوی حرکتی بسیج سازندگی مبتنی بر نقش آفرینی مردم است.

وی بیان کرد: گروه‌های جهادی مردم را ولی نعمتان خود می‌دانند و برای رفع مشکلات مناطق محروم و خدمت صادقانه به مردم همه توان را پای کار می‌آورند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: بیش از ۴۵ پروژه آب کشاورزی در دستور کار قرار دارد که امید است در۶ ماه آینده به بهره برداری برسد و مردم و ولی نعمتان انقلاب اسلامی از برکات این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

سرهنگ پاسدار گودرزی عنوان کرد: تمام این طرح‌ها به نیت و نام یک شهید انجام می شوند.

وی با اشاره به دستاوردهای کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در راستای خدمت به مردم گفت: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی طرح هر خدمت به نام یک شهید در سطح استان از سال ۹۸ آغاز به کار کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: سال گذشته بیش از ۴۵۰ پروژه محرومیت زدایی شامل تحویل ۲۰۰ مسکن محرومین، ۳۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان و اجرای طرح‌های عام المنفعه، اجرایی و عملیاتی شد.

سرهنگ گودرزی اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۱۰ پروژه محرومیت زدایی در سطح استان مرکزی انجام شده که به برکت کنگره شهدای استان جریان خدمت به مردم و ولی نعمتان در بخش های مختلف با قوت ادامه دارد.

وی بیان کرد: اگر سوم خرداد مردم شجاع و رزمندگان غیور ایران اسلامی برای آزادی خرمشهرها حماسه ها خلق کردند امروز جوانان با اراده و تکیه بر دانش و توان علمی باید قله های بلند پیشرفت را طی کنند و زمینه را برای ساختن ایرانی قوی آماده سازند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: جهادگران بسیجی در گام دوم انقلاب پای کار انقلاب اسلامی و خدمت به مردم هستند و امروز همه باید با بالا زدن آستین ها، غبار فقر و محرومیت را از کشور و بویژه مناطق محروم دور کنند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =