کد خبر: 30501
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
طرح هادی روستایی

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان گفت: طرح هادی؛ نقشه راه توسعه روستاهای استان است و دراین زمینه لازم بوده برنامه‌ای مدون متناسب با جغرافیای گسترده حوزه روستایی این استان تدوین شود.

به گزارش روستانیوز از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، مهرداد جهاندیده در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اظهارداشت: اجرای طرح هادی روستا از جهات مختلف دارای اهمیت بوده که مهمترین وجه آن بهبود، توسعه و عمران روستاها است.
وی با اشاره به قابلیت روستاهای استان در حوزه‌های مختلف گفت: سیستان و بلوچستان از منظر شمار روستاها، استانی غنی است و باید سیاست‌های راهبردی این حوزه در راستای بهبود وضعیت  و حیات دوباره روستاها باشد که تهیه و اجرای طرح هادی می‌تواند با محورهایی نظیر اقتصاد روستا، فرهنگ و امور اجتماعی روستا زمینه توسعه پایدار آنان را فراهم کند.
بیک مداح مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی بر همکاری همه جانبه با دفتر امور روستایی در توسعه همه‌جانبه روستاها، مشارکت دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستا را در اجرای برنامه های بنیاد مسکن در حوزه روستا را حائز اهمیت برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =