کد خبر: 30463
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
اینترنت

معاون فنی توسعه ارتباطات سیار کشور از پوشش یک هزار روستای کشور توسط اینترنت پر سرعت خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ یک هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، مرتضی طاهری در حاشیه افتتاح همزمان نصب تجهیزات اینترنت روستاهای دامغان از تحت پوشش قرار گرفتن اینترنت پر سرعت در یک هزار روستا کشور خبر داد و بیان داشت: برای اجرای این طرح‌ها در سراسر کشور یک هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی و در نظر گرفته شد.

وی از نصب تجهیزات و اینترنت پرسرعت روستاهای منطقه تویه دروار و روستاهای برم و قدرت آباد شهرستان دامغان نیز خبر داد و اظهار داشت: عدالت همراه و نصب تجهیزات و اینترنت پرسرعت یکی از برنامه‌های مهم معاونت توسعه ارتباطات سیار کشور است و به آن پرداخته می‌شود.

معاون فنی توسعه ارتباطات سیار کشور بیان کرد: تاکنون ۷۰ درصد از روستاهای کشور تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار دارد که این عدد در روستاهای استان سمنان ۹۷ درصد رسیده است.

طاهری با بیان اینکه روستاهای بالای ۲۰ خانوار مجهز به اینترنت پرسرعت متصل می‌شود خاطر نشان کرد: تاکنون برای ارتقا اینترنت پرسرعت در کشور ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: برای نصب تجهیزات و اینترنت پرسرعت در روستاهای منطقه تویه دروار و روستاهای برم و قدرت آباد دامغان ۱۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =