کد خبر: 30434
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
بدری

نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال‌جاری برای اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرها و روستاهای نیر اختصاص یافته است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، صدیف بدری عصر چهارشنبه در دیدار با اهالی چند روستای نیر اظهار کرد: دولت و مجلس توجهی جدی به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق روستایی و دورافتاده دارد که برجسته‌ترین این اقدامات و طرح‌ها تأمین آب شرب به شکل سالم و بهداشتی است.

وی به سه خواسته به حق روستاییان در رسیدن به نقطه رفاه نسبی را یادآور شد و تصریح کرد: در کنار تأمین آب شرب، آسفالت راه‌های روستایی و اجرای طرح‌های هادی با هدف توسعه عمران و آبادانی روستاها باید مورد توجه مسئولان و برنامه‌ریزان قرار گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از بسیج سازندگی و پیگیری فرمانداری نیر در اجرای طرح‌های تأمین آب شرب سالم برای روستاییان به ویژه در مناطق دورافتاده گفت: بسیج سازندگی آستین بالا زده تا در این مقطع حساس در این حوزه عملکرد شایسته‌ای را نشان دهد.

بدری احداث سدهای معیشتی و تأمین آب کشاورزان را در کنار بهسازی کانال‌ها و تکمیل طرح‌های توسعه بخش زراعت و باغداری در منطقه یادآور شد و افزود: مقرر شد تا با تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی آنتن‌دهی در روستاها و ارتقا سرعت اینترنت در این مناطق به انجام رسیده و به عنوان مطالبه اصلی بخش‌های زیرساختی در حوزه خدماتی ارتقا یابد.

وی دغدغه کشاورزان را در خرید تراکتور و سایر ادوات کشاورزی یادآور شد و خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی با افزایش سهمیه تخصیصی در این حوزه باید پاسخگوی نیاز زارعین منطقه باشد تا زیرساخت‌های کشت و زرع مناسب فراهم آید.

بدری به ابلاغ منابع اعتباری برای تخریب و بازسازی واحدهای کم دوام روستایی اشاره کرد و ادامه داد: بانک عامل موظف است تا سقف تسهیلات را برای ساخت مساکن روستایی تا ۲۰۰ میلیون تومان افزایش دهد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با تأمین این تسهیلات کم بهره و آورده خود روستاییان به سرعت در این منطقه ساخت و سازهای ایمن به دور از هرگونه غفلت و کم توجهی، بهبود سیما و منظر روستایی را شاهد خواهیم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =