کد خبر: 30098
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
مجلس

مطابق بند (ی) تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ که در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ نیز تکرار شد، گاز، آب و برق مددجویان نهادهای حمایتی در چهارچوب الگوی مصرف از ابتدای امسال رایگان بوده است، پیگیری آخرین وضعیت نشان از افزایش این اطلاعات ارائه شده دارد.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما؛ حسین خدرویسی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) از ارسال اطلاعات اشتراک برق خانوار یک میلیون و ۲۵۹ هزار و یک میلیون و ۳۷ هزار در بخش گاز خبر داد.

سیدجلال نورموسوی مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: ۷۸۲ هزار مشترک از این مزیت قانونی برخوردار شده اند که از این تعداد ۶۶۷ هزار مربوط به کمیته امداد و ۱۱۵ هزار مربوط به سازمان بهزیستی است.

به گفته عبدالامیر یاقوتی معاون خدمات مشترکین توزیع برق نیز بیش از یک میلیون و ۲۴۰ هزار اشتراک تا پایان ماه گذشته شناسایی شده اند که ۳۵۰ هزار نفر مربوط به بهزیستی و مابقی مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

البته مسئولان نهاد‌های حمایتی پیشنهاد پرداخت نقدی به مددجویان تحت پوشش خود دارند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد در همین ارتباط گفت: در جلسه‌ای که با مسئولین سازمان بهزیستی و مدیران شرکت‌های برق، آب و گاز در کمیته امداد داشتیم امیدواریم همه مددجویان بتوانند از پرداخت نقدی بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =