کد خبر: 29697
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
نانوایی

فرماندار چالدران گفت : ۵۰ تُن سهمیه آرد ترمیمی به منظور حفظ شرایط موجود و جلوگیری از تجمع مردم در بین نانوایان در این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش روستانیوز، محمدرضا عبدالله نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان توزیع آرد ترمیمی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، اظهار کرد: تمام نانوایی‌های چالدران هم اینک فعال هستند و در صورت لزوم تعدادی از آنها به صورت ۲ شیفت فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به تشدید بازرسی از بازار و واحدهای نانوایی در این شهرستان افزود: هشت واحد نانوایی این شهرستان به دلیل کیفیت پایین پخت نان و کم فروشی به اداره تعزیرات معرفی شدند.

فرماندار چالدران اضافه کرد: چهار واحد نانوایی نیز به دلیل کم فروشی و عرضه نان به صورت خارج از شبکه و فروش آرد سهیمه در بازار آزاد پلمب شدند.

وی سرانه مصرف آرد هر فرد در این شهرستان را ۹ کیلو و ۲۰۰ گرم اعلام کرد و گفت: در صورت نیاز این سهمیه افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، ٩٣ واحد نانوایی در شهرستان چالدران هم اکنون فعال است؛ سهمیه ماهانه آرد این شهرستان ٤٣٠ تُن است و برای حدود ۵۳۷ نفر از جمعیت این شهرستان یک نانوایی فعال است .

چالدران با ۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی واقع شده است؛ این شهرستان ۱۷۸ روستا دارد که در ۲ بخش مرکزی و دشتک نزدیک به ۲۰ هزار نفر را در خود جای داده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =