کد خبر: 29689
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
طرح آبخیزداری

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه شهرستان زیرکوه نیازمند اجرای طرح‌های آبخیزداری است، گفت: اعتبارات پیش بینی شده برای این طرح‌ها محدود بوده و نیازمند اعتبارات ملی هستیم.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، محمد رضا غیرتی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از سازه‌های آبخیزداری روستای گزخت شهرستان زیرکوه با اشاره به نقش بسزای طرح‌های آبخیز داری در نگهداشت روستاها و رونق آبادی‌ها بیان کرد: متأسفانه در شهرستان زیرکوه طرح‌های آبخیزداری خیلی کم اجرا شده است.

وی با بیان اینکه احیای طرح‌های آبخیزداری می‌تواند تحولی عظیم در صنعت دامداری و کشاورزی ایجاد کند، اظهار کرد: نیاز است از این طرح‌ها جهت توسعه بحث کشاورزی و دامداری استفاده کنیم.

غیرتی با تاکید بر اینکه شهرستان زیرکوه نیازمند طرح‌های آبخیزداری است، افزود: علی رغم اینکه اقتصاد این شهرستان بر پایه دامداری و کشاورزی قرار دارد، آب مهم‌ترین مشکل پیش روی توسعه کشاورزی و دامداری است.

فرماندار شهرستان زیرکوه اظهار کرد: بدون شک با اجرای طرح‌های آبخیزداری از طریق استحصال آب‌های روان و آب‌هایی که از مرز خارج می‌شوند، شاهد تحول عظیمی در بخش کشاورزی و دامداری این شهرستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اعتبارات پیش بینی شده برای این طرح‌ها محدود است، گفت: برای اجرای طرح‌های بزرگ‌تر در سطح شهرستان نیازمند اعتبارات ملی هستیم.

غیرتی با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها از خروج آب‌های سطحی از کشور جلوگیری می‌شود، گفت: مردم زیرکوه هم خواستارند که با اجرای این طرح‌های آبخیزداری جلوی خروج آب‌های سطحی از شهرستان را جلوگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =