کد خبر: 29654
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
لوله آبرسانی

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: ۳۷۰ روستای استان آذربایجان غربی با اختصاص هزار میلیارد تومان آبرسانی می شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، اتابک جعفری در حاشیه بازدید از سدهای سیلوه و کانی سیب در شهرستان پیرانشهر اظهار کرد: در آذربایجان غربی قریب به هزار میلیارد تومان به این امر اختصاص یافته که برای ۳۷۰ روستا آبرسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تأمین آب شرب روستاهای کشور در قالب طرح جهاد آبرسانی طراحی و برنامه ریزی شده است، افزود: تأمین آب شرب روستاهای کشور در قالب جهاد آبرسانی برنامه ریزی شده و وزارت نیرو نیز در این خصوص برنامه‌های جامعی را در دستور کار دارد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در این راستا در مدت زمان ۳۰ ماه کل روستاهای باقیمانده، از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

جعفری یادآور شد:: تأمین آب در حوزه روستایی و جاهایی که مشکل داریم، در دستور کار دولت قرار گرفته تا روستاییان از آب شرب و بهداشتی و گوارا بهره مند شوند. در این راستا قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) را با همکاری سپاه پاسداران با هدف تأمین آب شرب روستایی تشکیل دادیم که این طرح ظرف ۳۰ ماه ۱۰ هزار روستای کشور را آبرسانی می‌کند.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه تکمیل پوشش آبرسانی به تمام روستاهای کشور بویژه مناطق دور افتاده و محروم از اولویت‌های ماست، یادآور شد: تأمین آب شرب روستاهای استان در قالب جهاد آبرسانی برنامه ریزی شده و وزارت نیرو نیز در این خصوص برنامه‌های جامعی را در دستور کار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =