کد خبر: 29466
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
طرح هادی روستایی

فرماندار جوانرود گفت: تاکنون طرح هادی در ۵۴ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان اجرا شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا؛ رستگاریوسفی روز دوشنبه در بازدید از روند اجرای طرح هادی روستاهای این شهرستان افزود: اجرای طرح هادی در ۱۲ روستای دیگر با اعتبار ۸۵ میلیارد و ۲۹۴ میلیون ریال بین ۲۰ تا ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

وی اظهار داشت: از ۱۰۴ روستای دارای سکنه شهرستان جوانرود ۶۷ روستای بالای ۲۰ خانوار و ۳۷ روستا نیز زیر ۲۰ خانوار جمعیت دارند.

فرماندار جوانرود به بازنگری طرح هادی در روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: بازنگری طرح هادی در روستاهای بانی لوان ، ده توت، بیوند سفلی ، علی آباد کهنه ،کلاش لولم ، کانی گل سفلی ، خانم آباد، چشمه میران ، دره یاب ، گنداب ، سرخپان سفلی ، یاری و سفید برگ با اعتبار هشت میلیارد و ۷۲۷ میلیارد ریال در دست بازنگری است.

یوسفی اجرای طرح‌های مختلف برای ساماندهی مناطق روستایی را دارای اهمیت دانست و افزود:‌ رسیدگی به مناطق روستایی در ماندگاری مردم در روستاها و جلوگیری از مهاجرت آن‌ها تاثیر بسزایی دارد.

وی یادآور شد: ساماندهی مناطق روستایی رویکرد بسیار ارزشمندی است که با اجرای طرح‌های مختلف در این راستا رونق اقتصادی در روستاها محقق شده و می‌توان شاهد ارتقای معیشت روستاییان بود.

شهرستان جوانرود با بیش ۷۵ هزارنفر در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =