سیلاب

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، از درگیر بودن راه‌های ارتباطی بیش از ۳۰ روستای استان با سیلاب خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی،جلال زاده گفت: با توجه به مخاطرات جوّی ایجادشده بواسطه سیلاب در هفته اخیر،  ۲۵ تیم عملیاتی راهداری و  ۱۲۰ نفر راهدار با ۹۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سبک و سنگین بصورت شبانه روزی برای  عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

وی افزود: راه‌های ارتباطی بیش از ۳۰ روستا در شهرستان‌های بیرجند، نهبندان، درمیان و طبس در هفته اخیر با سیلاب درگیر بودند و منجر به انسداد موقت ۱۱ مسیر روستایی و ۲ محور اصلی (طبس- اصفهان محدوده سه راهی حلوان و محور عشق آباد- بردسکن محدوده کیلومتر ۲۵) شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با تلاش عوامل راهداری و سایر ارگان‌های امدادی کلیه محور‌های آسیب دیده در بازه زمانی یک ساعته بازگشایی شد و در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌ها هستند.

جلال زاده سامانه گویای ۱۴۱ را راه ارتباطی بین هم استانی‌های محترم با مرکز مدیریت راه­های استان عنوان کرد و افزود: مشکلات بوجودآمده بواسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه­ترین زمان ممکن رفع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =