کد خبر: 28479
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
استاندار قزوین

استاندار قزوین گفت: مشکلات مناطق محروم با کمک‌های جزیره‌ای برطرف نمی‌شود و نیازمند برنامه منسجم، هدفمند و اقدام تحولی است.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی در دیدار با مدیرعامل بنیاد علوی اظهار کرد: خدمت رسانی در مناطق محروم باید علاوه بر ارتقای کیفیت زندگی در این مناطق منجر به ایجاد تحولات اساسی شود تا مردم بتوانند در یک فضای با ثبات و با آرامش زندگی کنند.

استاندار قزوین افزود: بسیاری از مناطق محروم به ویژه در بخش طارم که بنیاد علوی مشغول به خدمت رسانی است در حوزه گردشگری و کشاورزی از ظرفیت بالایی برخوردار است که اگر بتوان آن‌ها را عملیاتی کرد، بسیار موثر خواهد بود.

وی عنوان کرد: لازم است دفتر روستایی استانداری یک کار ویژه را طراحی کند تا با مشارکت بنیاد علوی و دستگاه‌های محرومیت زدای دیگر یک اقدام ماندگار و تاثیرگذار در زندگی مردم انجام و یک الگوی موفق اقدام موفق برای محرومیت زدایی باشد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: علاوه بر مناطق روستایی، تعدادی از محله‌های محروم و دارای بافت فرسوده هم در داخل شهر و حاشیه شهر قزوین وجود دارند که باید برای آن‌ها هم برنامه ریزی جدی انجام شده و بنیاد علوی در این زمینه هم می‌تواند کمک رسان باشد.

اعلایی گفت: عمده این مناطق علاوه بر موضوعات عمرانی با مشکلات و آسیب‌های متعدد اجتماعی و فرهنگی هستند که بنیاد علوی با کمک امامان محله مستقر در مناطق می‌تواند نقش آفرینی ویژه‌ای داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =