کد خبر: 28458
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
استاندار البرز

استاندار البرز گفت: بسیاری از روستاهای استان در زمره مناطق محروم کشور هستند که باید اعتبارات و توجه ویژه برای آنها در نظر گرفته شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با مردم طالقان در مسجد یکی از روستاهای این شهرستان ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام خیرین، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، افزود: در سالی که بر اساس منویات و شعار راهبردی مقام معظم رهبری به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی نام گذاری شده، تلاش و اهتمام ویژه ای را در این راستا معطوف خواهیم کرد.

وی ادامه داد: طالقان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که می‌توان با بهره برداری از آنها، اقتصاد شهرستان و به تبع آن استان را شکوفا و بالنده کرد.

عبداللهی گفت: فرصت‌های گردشگری که به دلیل جاذبه‌های طبیعی این شهرستان ایجاد شده، کم نظیر است بنابراین باید مورد توجه ویژه برای برنامه ریزی قرار گیرد.

عبداللهی با بیان اینکه با مردم صادق هستیم و تعهدی نمی‌کنیم که تحقق آن ممکن نباشد، افزود: دولت قوی و مردمی سیزدهم با اراده‌ای قوی و برنامه ریزی های گسترده به جد درصدد ارتقا معیشت و کسب حداکثری رضایتمندی مردم است.

استاندار البرز گفت: طی دیدارهای مردمی که هر هفته به صورت منظم با مردم استان دارم، از بسیاری دغدغه‌ها و مشکلات بطن جامعه با خبر هستم، از این رو با احصا نیازمندی‌ها و مطالبات، به دنبال راهکارها و تصمیمات در این راستا هستیم.

وی افزود: هفته گذشته میزبان رئیس جمهور و هیأت دولت در استان بودیم که این سفر پر خیر و برکت دستاوردهای ارزشمندی داشت.

عبداللهی گفت: بر این اساس ۱۷۲ طرح و برنامه توسعه‌ای با اعتباری حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان مورد موافقت قرار گرفت و در کنار این مصوبات پیشنهاد ارتقا ۳ شهر کمالشهر، محمدشهر و ماهدشت به شهرستان نیز مطرح شد که با استقبال رئیس جمهور محترم مواجه شد.

وی افزود: مبلغ ۲۳ هزار و ۲۴۴ میلیارد تومان موافقت جهت تخصیص تسهیلات و ۶۱ هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی و بانک‌ها برای پیشبرد پروژه‌ها اختصاص خواهد یافت.

استاندار البرز گفت: اکنون با انگیزه مضاعفی با تلاش شبانه روزی به دنبال حل مشکلات خواهیم بود چراکه همراهی و نگاه ویژه دولت محترم را نیز داریم.

وی افزود: تلاش، فسادستیزی و مردمی بودن با همت والایی که مدیران استان شکل گرفته و همراهی همیشگی مردم شریف استان، به طور قطع راهگشا خواهد بود و مشکلات را یکی پس از دیگری حل می‌کنیم.

عبداللهی گفت: با گذشت ۴ ماه از مسئولیتم در استان البرز، حدود ۵ بار به شهرستان طالقان سفر کرده‌ام و موضوعات مردم و شهرستان را از نزدیک مورد بررسی قرار داده‌ام.
وی افزود: در خصوص طرح‌های تفصیلی و هادی این شهرستان باید با انسجام و خردجمعی به اجماع نظرات برسیم و براساس مطالعات مشاور طرح، بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم تا در مراجع ملی مربوطه قابل دفاع باشد.

استاندار البرز گفت: بر این باور هستم که باید اقتصاد روستاها رونق گیرد و بسترهای زندگی و اشتغال جوانان برای مانایی در روستاها فراهم شود.

وی افزود: بسیاری از روستاهای استان البرز باید در زمره مناطق محروم کشور، با اعتبارات و توجه ویژه همراه شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =