کد خبر: 28304
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
روستای شیرگ

استاندار زنجان از تهیه بانک جامع اطلاعات روستاهای استان خبر داد و گفت: برنامه هایی برای محرومیت زدایی در مناطق روستایی استان داریم که بخشی از آن منوط به تهیه این بانک اطلاعاتی است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، محسن افشارچی روز یکشنبه در کارگروه بسیج سازندگی استان با بیان اینکه مساله ای که متاسفانه از ابتدای انقلاب دامن‌گیر برخی مدیران شده، این است که کلان نگری‌ها معمولا ما را از ساکنان برخی روستاها و محرومان غافل کرده است، افزود: هر مسئولی باید به خودش بگوید که آیا در کنار توجه به شاخص های کلان، حواسمان به آب، راه و رفاه و مسائل روستاها هست؟

وی ادامه داد: ۹۰۵ روستا در استان زنجان داریم و باید بدانیم روستاییان هم حقی از این نظام دارند، ضمن اینکه بخش بزرگی از تامین امنیت غذایی کشور نیز بر عهده این عزیزان است و همواره در سختی های نظام بدون چشمداشت در کنار نظام بوده اند.

افشارچی به اقدامات و فعالیت بسیج سازندگی در سطح استان اشاره کرد و افزود: اقدامات این مجموعه در روستاها و مناطق محروم ما را متوجه و متنبه به این مساله می کند که باید به روستا توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد مردم استان زنجان در روستاها ساکن هستند، افزود: مدیران و مسئولان باید جلوتر از هر چیزی، باید در مقابل مردم و خداوند پاسخگو باشیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه ما موظف به پشتیبانی از اقدامات محرومیت زدایی بسیج سازندگی و سپاه در استان هستیم، اظهار داشت: سپاه کارهای عمرانی و محرومیت زدایی را در مناطق محروم با کمترین هزینه و بهترین شکل ممکن انجام می دهد و این یک پتانسیل بزرگ است که باید از آن استفاده کنیم.

افشارچی از تهیه بانک جامع اطلاعات روستاهای استان خبر داد و گفت: برنامه هایی برای محرومیت زدایی در مناطق روستایی داریم که بخشی از آن منوط به تهیه این بانک اطلاعاتی است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =