کد خبر: 28281
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
 سید غنی نظری خانقاه

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در دیدار با اهالی روستای سنگ آباد شهرستان کوثر از پیگیری لایروبی چاه‌ها و وضعیت نامناسب اینترنت این روستا خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خانه ملت، سیدغنی نظری خانقاه نماینده مردم خلخال و کوثر و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی باتفاق امام جمعه  ، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوثر با اهالی روستای سنگ آباد دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این دیدار گفت: در این دیدار مباحث مختلفی مطرح شد که اهم مباحث مطروحه درخواست اهالی روستا سنگ آباد در خصوص اتمام طرح هادی و تشکر از بابت آسفالت هشت هزار متر مربع معابر داخل روستا در سال گذشته بود و همچنین درخواست پیگیری زیر گذر در مسیر راه آهن جهت عبور و مرور اداوت کشاورزی و احشام در این دیدار مطرح شد.

وی افزود: اهالی روستا در خصوص پل ورودی روستا که سال گذشته احداث و به بهره برداری رسید،رضایت داشتند و همچنین درخواست پیگیری محیط زیست برای استفاده کارخانه شن وماسه از فیلتر استاندارد که متاسفانه گرد و غبار به باغات منطقه آسیب می‌زند نیز مطرح شد.

نظری خانقاه ادامه داد: در این دیدار همچنین پیگیری لایروبی چاه‌های روستا و درخواست پیگیری وضعیت نامناسب اینترنت روستا نیز مطرح شد، البته مشکلات دیگری نیز بررسی شد و مقرر گردید در حدامکان و مقدورات نسبت به حل مشکلات اقدام مقتضی صورت پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =