کد خبر: 28203
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱
خرما

مدیر کل تعاون روستایی کرمانشاه قیمت تخم مرغ و خرما در کرمانشاه را اعلام کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، ایرج صفایی اظهار کرد: سازمان تعاون روستایی استان کرمانشاه میزان ۷۵۰ تن میوه شب عید شامل سیب درختی و پرتقال به منظور تأمین میوه مردم در ایام عید بی‌واسطه مباشرین خود وارد بازار کرد.

وی با اشاره به میزان میوه توصیه شده در بازار شب عید، افزود: از ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری حدود ۶۵۰ تن سیب و پرتقال در بازار توزیع و مابقی آن که میزان ۱۰۰ تن پرتقال است را در ماه مبارک رمضان بین مردم توزیع خواهیم کرد.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: برای ماه مبارک رمضان نیز خرمای مضافتی بم به قیمت هر کیلو ۴۵ هزار تومان برای مصرف کننده در حال توزیع است و همچنین میزان ۱۰ تن تخم مرغ نیز در نظر گرفته شده که هر شانه ۴۳ هزار تومان برای مصرف کننده در نظر گرفته شده است.

صفایی با بیان اینکه قیمت تخم مرغ در بازار به حد تعادل رسیده است، خاطرنشان کرد: قیمت تخم مرغ در بازار قبل از شروع ماه مبارک رمضان با افزایش قیمت به طور سراسری در کشور رو به افزایش بود اما در حال حاضر قیمت‌ها کنترل شده و افزایش قیمت چشمگیری مشاهده نمی‌شود.

وی در اشاره به جلوگیری برای کمبود تخم مرغ در بازار، بیان کرد: تأمین تخم مرغ استان علاوه بر استفاده از تولیدات داخلی مقداری تخم مرغ دیگر نیز از خارج از استان وارد بازار شده تا با کمبود مواجه نباشیم.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه تاکید کرد: برای تأمین میزان تخم مرغ لازم بر اساس نیاز بازار مشکلی در تهیه و تزریق آن برای مصرف در استان وجود ندارد.

صفایی با اشاره به مواد بارگذاری شده در سامانه بازرگام استان کرمانشاه، گفت: برنج هندی، برنج پاکستانی، برنج شیرودی ایرانی، برنج تایلندی، روغن جامد و مایه، شکر تنظیم بازاری و تخم مرغ اقلامی هستند که در حال حاضر در سامانه بازرگام با نرخ‌های مصوب موجود است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =