کد خبر: 27559
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
اشتغال روستایی

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تقویت و توسعه تعاونی‌ها، اشتغال روستایی، مشاغل خانگی و اشتغال خرد که از اصلی‌ترین مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی هستند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، علی جهانی در دیدار نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی اجمالی از برنامه‌ها و عملکرد این اداره‌کل بر تقویت تعامل و ارتباط بین این اداره‌کل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌عنوان یکی از راهبردهای وزارت متبوع تأکید کرد.

وی اظهار کرد: تقویت و توسعه تعاونی‌ها، اشتغال روستایی، مشاغل خانگی و اشتغال خرد که از اصلی‌ترین مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی هستند و نیازمند توجه ویژه همه مسئولین به‌ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هستند در اولویت برنامه‌های کاری این اداره‌کل هستند.

فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب جهانی به‌عنوان سرپرست این اداره‌کل بر پیگیری وضعیت کارگران، واحدهای اقتصادی و طرح‌های نیمه‌تمام، تشکلات کارگری و کارفرمایی شهرستان بروجرد تأکید کرد و افزود: تعامل، هماهنگی و نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی را راهگشای بسیار خوبی برای بررسی و حل مسائل و مشکلات حوزه انتخابی است.

وی بر تلاش بیشتر برای کمک و تسهیل شرایط برای جامعه هدف تأکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =