کد خبر: 27475
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
آسفالت روستا

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان به راه‌های روستایی اختصاص داده شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، سید علی احمدزاده ظهر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه افزود: امیدوارم با نگاه ویژه دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد عمران و آبادانی و ایجاد اشتغال و در مجموع رشد و توسعه همه جانبه استان باشیم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها با بینش و افکار مردم آشنا هستند و در جهت مطالبات آنها قلم می‌زنند، گفت: اگر رسانه‌ها نباشند کسانی که از شما نیستند تلاش می‌کنند از مطالبه به حق مردم سوءاستفاده کرده و جامعه را به تنش بکشانند.

احمد زاده تصریح کرد: مشکلات فراوانی که استان دارد، در یک مقطع کوتاه برطرف نمی‌شود و تلاش می‌کنیم تا بخشی از محرومیت‌ها رفع شود.

استاندار با بیان اینکه نیازمند کمک رسانه‌ها برای ایجاد امید و نشاط به جامعه و مردم هستیم، گفت: بودجه سالانه استان کهگیلویه و بویراحمد دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است و از سایر منابع نیز اعتباراتی اختصاص داده می‌شود و در سفر رئیس جمهور نیز اعتباراتی به استان اختصاص داده شد.

وی اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان در نظر گرفته شده و در دیدار با رئیس جمهور نیز این موضوع مطرح شد که همه بخش‌های استان در سفر دیده نشده و رئیس جمهور نیز گفتند که هر جایی که در سفر دیده نشده مطرح شود تا دوباره اعتبار مورد نیاز، اختصاص داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =