دکل اینترنت

در شورای برنامه ریزی و توسعه استان آذربایجان غربی این بار در شهرستان بوکان با حضور استاندار آذربایجان غربی وضعیت توسعه ای شهرستان بوکان بررسی شد و مقرر شد،پوشش اینترنت روستاهای شهرستان بوکان تا سه ماه اول سال آتی به متوسط استانی و کشوری برسد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی ICT آذربایجان غربی،قاسم جلیلی نژاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در شورای برنامه ریزی استان در فرمانداری شهرستان بوکان ضمن مقایسه تطبیقی آمار و شاخص های استانی و کشوری در حوزه های پوشش جاده ای، ضریب نفوذ تلفن همراه و ثابت و پهنای باند شهری و روستایی گفت: تلاش می کنیم تا پایان سال آتی پوشش اینترنت روستاها و مناطق کم برخوردار،بالاتر از متوسط کشوری شود.
وی عنوان کرد:برای توسعه اینترنت روستایی شهرستان بوکان ارتقاء تکنولوژی 23 روستا در دستور کارقرار می گیرد تا پایان خرداد ماه 1401 عملیاتی شود.
مدیر کل ارتباطات استان بیان کرد: توجه به مناطق محروم و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا از برنامه‌های ‏وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در استان برای تحقق آن به جد پیگیر هستیم.
در شورای برنامه ریزی استان با محوریت شهرستان بوکان جمعا 84 مصوبه ثبت شد که ۶۴ مصوبه در حوزه عمرانی و ۲۰‌ مصوبه در حوزه اقتصادی بود که ۷مصوبه نیز در حوزه توسعه ارتباطات روستایی و مخابراتی شهرستان ثبت شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =