کد خبر: 27293
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
استانداری لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: پژوهشکده سوانح طبیعی کشور ۳۵۰ روستای استان را که در معرض آسیب و بلایای طبیعی قرار دارند شناسایی کرده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، احمدرضا دالوند روز سه‌شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان اظهار داشت: از این تعداد ۵۱ روستا در اولویت رفع خطر قرار دارد و امروز مصوب می شود تا بنیاد مسکن بر اساس اولویت و اعتبار، اقدامات اجرایی و ساماندهی آنها را آغاز کند.

وی همچنین گفت: همه مسوولان دستگاه های اجرایی باید آمادگی کامل را برای مقابله با هرگونه بحران در ایام نوروز داشته باشند تا در کوتاهترین زمان ممکن بتوانند آن را حل کنند.

دالوند با تاکید بر برخورد قاطع با مدیران به دلیل اجرای طرح بدون مطالعه و مشاور اظهار داشت: مدیر دستگاه‌ها باید نظارت کافی نسبت به پروژه‌های مربوطه داشته باشد تا با مشکل مواجه نشود در غیر اینصورت باید پاسخگو باشد.

وی اضافه کرد: دفع آب های سطحی خرم‌آباد در زمان بارندگی به یک بحران تبدیل شده است که انتظار می رود پروژه‌های لازم با طرح مطالعاتی و مشاوران قوی در اولویت اجرا قرار گیرد.

وی همچنین به پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور اشاره کرد و گفت :یکی از مصوبات این سفر، استمهال وام‌های مردم در زمینه‌ کشاورزی و بحران بوده است که تصمیم گرفته شد با حضور مدیران بانک های عامل ارزیابی ها صورت گیرد و برای ادامه روند قانونی به مرکز ارسال شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =