کد خبر: 27017
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
فتاح

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ۹۰۰ هکتار زمین رایگان از سوی بنیاد مستضعفان برای طرح نهضت ملی مسکن در کشور اختصاص یافت.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر،  پرویز فتاح صبح سه شنبه در حاشیه مراسم آغاز عملیات ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در روستای «نوغاب» شهرستان درمیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تفاهم نامه ما با بنیاد مسکن برای ساخت مسکن محرومین برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستاها ویژه محرومین است.

رئیس بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی با اشاره به تسهیلات ۲۰۰ میلیونی برای این واحدها گفت: علاوه بر این وام دولتی، بنیاد مستضعفان کمک بلاعوض ۵۰ میلیونی و سیمان و میلگرد رایگان به هر واحد خواهد داد.

فتاح با بیان اینکه سهمیه هر استان بر اساس نیاز هر منطقه بین شهرستان‌ها و روستاها تقسیم می‌شود، افزود: کار ساخت را نیز به سرعت و ضربتی انجام خواهیم داد.

وی گفت: اگر این واحدها در عرض دو سال ساخته شود می‌توانیم تفاهم نامه را تمدید و یا افزایش دهیم.

رئیس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: ما سه تفاهم نامه با وزیر راه و شهرسازی بسته‌ایم که بر اساس یکی از این تفاهم نامه‌ها ۹۰۰ هکتار زمین رایگان برای طرح نهضت ملی مسکن قرار دادیم و اختصاص اولین زمین نیز در کرمانشاه بود.

فتاح بیان کرد: در خراسان جنوبی تعدادی زمین را مورد بازید قرار خواهیم داد که در صورت امکان و موافقت مسئولان استانی برای طرح نهضت ملی مسکن به صورت رایگان اختصاص خواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =