وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز گفت: با افزایش سطوح درآمدی بعد از ۱۵ سال به دنبال برقراری عدالت در پرداخت ها هستیم.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر،  با حضور حجت الله عبدالملکی در غرفه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در اولین نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم از سطوح درآمدی جدید صندوق رونمایی شد. صندوق بیمه اجتماعی روستاییان در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۶۱ هزار بیمه شده فعال در ۳۱ استان کشور دارد.

این صندوق به عنوان تنها نهاد بیمه‌ای کشور به طور خاص خدمات خود را به کشاورزان، روستاییان و عشایر ارائه می دهد، حجت الله عبدالملکی در حاشیه دیدار از غرفه صندوق گفت: در جهت تحقق عدالت اجتماعی و برقراری عدالت در حقوق و مستمری کشاورزان، روستاییان و عشایر نسبت به سایر حقوق بگیران در دیگر صندوق ها این افزایش ۶۰ درصدی بعد از ۱۵ سال مصوب شده است.

وی گفت: تلاش ما این است که سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده به بیمه شدگان را افزایش دهیم و از این طریق بتوانیم زندگی مطلوب‌تری را برای کشاورزان، روستائیان و عشایر رقم بزنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که کاهش دغدغه های اقتصادی و معیشتی بیمه شدگان تحت پوشش به ویژه اقشار محروم و آسیب پذیر و کم برخوردار از اولویت های اصلی می باشد تصریح کرد: این افزایش حقوق به صورت متوسط افزایش حداقل ۴۰ درصدی و حداکثر ۷۸ درصدی حقوق و مستمری پرداختی به مستمری بگیران جدید را به همراه خواهد داشت.

عبدالملکی افزود: این افزایش سطوح می تواند جذابیت و انگیزه برای عضویت افراد فاقد پوشش بیمه اجتماعی را ایجاد نماید.

در پایان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سطوح درآمدی سال ۱۴۰۱ را امضا نمود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =