کد خبر: 26663
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
آبرسانی

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی نزاجا گفت: ارتش از ابتدای سال 1400تاکنون 900 میلیارد ریال در راستای طرح‌های محرومیت‌زدایی هزینه کرده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ،  سرهنگ ولی رحمانی ، فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی نزاجا در آیین بهره‌برداری اصلاح شبکه 18 روستای بخش هیرمند و مرکزی سیستان و بلوچستان  گفت: امروز نیروی زمینی ارتش آماده  بهره‌برداری طرح آبرسانی به 18 روستا با 7 هزار و 287 نفر جمعیت و با اعتبار 250 میلیارد ریال در سه ماه است.

وی افزود : این شبکه آبرسانی به طول 90 کیلومتر و با خاک‌برداری بیش از 48 هزار متر مکعب با تمامی امکانات نیروی زمینی ارتش انجام شد.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی نزاجا با بیان این‌که نیروی زمینی ارتش از ابتدای سال1400  تاکنون، 900 میلیارد ریال در راستای طرح‌های محرومیت زدایی هزینه کرده است، افزود : نیروی زمینی در حوزه آبرسانی و سلامت اقدامات شایسته‌ای انجام داده که از آنها می‌توان به افتتاح دو بیمارستان در شهرستان‌های زاهدان و خاش اشاره کرد.

وی  به طرح‌های عملیاتی این حوزه در سال آینده اشاره کرد و گفت: در سال 1401 در حوزه‌های آبرسانی به مناطق محروم و راه‌سازی در شهرستان‌های هیرمند ، سیستان و خاش، اقدامات مهمی نیز در دست طراحی و عملیاتی شدن است.

 در این مراسم  سردار سرلشکر باقری رئیس کل نیروهای مسلح ، فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتش حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =