کد خبر: 26167
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
طرح هادی روستایی

۳۰۵ طرح روستایی با حضور ویدئوکنفراسی معاون اول رییس جمهور در استان خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، مراسم افتتاح متمرکز ۶ هزار و ۵۷۸ طرح و پروژه عمرانی و اشتغالزایی روستایی سراسر کشور، امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن در نهمین روز دهه فجر با حضور "محمد مخبر" در شهرستان پیشوا استان تهران و ارتباط تصویری با استان‌ها برگزار شد.

 این مراسم در بیرجند با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد. مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی در این نشست مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرای ۳۰۵ طرح روستایی را ۴۹۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۳۱ طرح با مشارکت دهیاری‌های خراسان جنوبی و با اعتبار حدود ۱۷ میلیارد تومان اجرایی شد که ۱۷ هزار و ۶۴۶ خانوار در قالب ۵۹ هزار و ۸۷۶ نفر از مزایای آن برخوردار شدند.

عالیه خواجوی افزود: ۱۸۴ طرح با اعتبار ۴۷۵ میلیارد و ۴۶۴ میلیون تومان هم با مشارکت ۱۵ دستگاه‌ اجرایی استان در روستاهای خراسان جنوبی اجرایی شده است که بخش قابل توجهی از جمعیت روستایی از مزایای آن برخوردار شدند.

همزمان با دهه فجر امسال بهره‌برداری و کلنگ‌زنی هزار و ۵۲۲ پروژه با اعتبار و سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار و ۹۴۸ میلیارد تومان در این استان آغاز شده که از این تعداد ۷۶۵ پروژه مربوط به مناطق روستایی است.

از این تعداد ۶۴۱ پروژه با اعتبار ۶۳۷ میلیارد تومان در مناطق روستایی افتتاح و ۱۲۴ پروژه هم با اعتبار ۴۱۹ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد که بخش قابل توجهی از جمعیت روستایی خراسان جنوبی از مزایای آنها برخوردار شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =