چابهار

بخشدار پیرسهراب از برگزاری اولین همایش توسعه گردشگری روستایی و عشایری در بخش پیرسهراب چابهار خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، عبدالصمد پناد اظهارکرد : با توجه به تاکیدات معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان متبوع مبنی بر توسعه صنعت گردشگری در ابعاد مختلف اولین همایش توسعه گردشگری روستایی و عشایری روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ در محل بخشداری پیرسهراب برگزار می شود.

وی تصریح کرد: بخش پیرسهراب شهرستان چابهار دارای پتانسیل های زیادی در زمینه گردشگری، کشاورزی، فرهنگی است که توانمندیهای روستاییان و عشایر در جذب گردشگران و معرفی فرهنگ آنان می تواند محور اصلی این همایش باشد.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم افزود: خوشبختانه در سالیان اخیر صنعت گردشگری مخاطبین زیادی پیدا کرده و ما هم سعی داریم با توجه به ذوق و علاقه گردشگران زمینه های مختلف این صنعت را در سطح کشور معرفی نماییم.

بخشدار پیرسهراب ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرین ،‌توسعه طرحهای گردشگری در روستاها ، گسترش سفرهای طبیعت گردی ،‌ جذب تسهیلات جهت ایجاد اشتغال ،‌ ایجاد زیرساختهای گردشگری در روستاها و توانمندسازی جوامع روستایی از اهداف این نشست خواهد بود .

وی گفت: در این نشست سعی خواهیم کرد با معرفی پتانسیل ها و توانمندی‌های روستایی راه کارهای توسعه بخش پیرسهراب و تسهیلات و مشوقهای قانونی طرحهای توسعه روستایی و عشایری را با حضور متخصصین امر بررسی کرده و موانع و مشکلات پیش رو را احصاء کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =