کد خبر: 25867
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
گازرسانی

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در دهه فجر پروژه‌های گازرسانی به ۳۳ روستای استان اردبیل در قالب ۶ پروژه با ۴۱۳ خانوار روستایی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، سردار اسماعیلی ۱۳ بهمن با اعلام این خبر افزود: در این پروژه‌ها، ۳۳ روستای شهرستان‌های مشکین‌شهر، گرمی، پارس‌آباد و بیله‌سوار با اعتبار بالغ بر ۱۷۶ میلیارد ریال از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ درصد خانوار شهری و بیش از ۹۶ درصد از خانوار روستایی استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، ادامه داد: امسال شاهد بهره‌مندی بیش از ۹۶ درصدی خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی هستیم و بر همین اساس استان اردبیل در جرگه استان‌های سبز از لحاظ گازرسانی قرار گرفته است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای معرفی و ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا از این طریق مردم نیز از مزایا و خدمات این فعالیت‌ها آگاه شوند، گفت: طی سال‌های گذشته در حوزه گازرسانی در سطح استان اردبیل خدمات ارزنده‌ای انجام شده است.

وی با تشریح اقدامات شرکت گاز استان اردبیل در راستای ارائه خدمات بهینه و غیرحضوری به مشترکین، تحقق برنامه‌های دولت الکترونیک را زمینه‌ساز تسهیل و تسریع در پاسخگویی و چابک‌سازی برشمرد و افزود: شرکت گاز استان اردبیل با برنامه‌ریزی‌های منسجمی که در زمینه تحقق اهداف دولت الکترونیک انجام داده توانسته گام‌های مؤثری را در اجرای عدالت اجتماعی بردارد که از آن موارد می‌توان به صدور قبوض آنی، حذف قبوض کاغذی، ایجاد میز خدمت الکترونیکی و ارائه خدمات در بستر وب و ... اشاره کرد.

گفتنی است شرکت گاز استان اردبیل در حال حاضر به ۵۲۶ هزار مشترک گاز طبیعی خدمات ارائه می‌دهد که تمامی ۲۹ شهر و هزار و ۴۲۷ روستا در این استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =