کد خبر: 25852
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
گازرسانی

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از افتتاح پروژه‌های گازرسانی به ۳۳ روستای این استان در ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، سردار اسماعیلی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر، یاد و خاطره امام راحل و شهیدان انقلاب و دفاع مقدس تشریح کرد: این مهم در قالب ۶ پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید و ۴۱۳ خانوار روستایی را زیر پوشش قرار خواهد داد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی از سوی مشترکان، افزود: پروژه‌های مورد نظر در شهرستان‌های مشگین‌شهر، گرمی، پارس‌آباد و بیله‌سوار اجرا شده و برای عملیاتی کردن آنها افزون بر ۱۷۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: سال‌های گذشته نیز در حوزه گازرسانی در این استان خدمات ارزنده‌ای انجام شده است و در حال حاضر ۱۰۰ درصد خانوار شهری و بیش از ۹۶ درصد از خانوار روستایی از گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی با اشاره با به اقدام‌های ارزنده شرکت گاز استان اردبیل در راستای ارایه خدمات بهینه و غیرحضوری به مشترکان، تحقق برنامه‌های دولت الکترونیک را زمینه‌ساز تسهیل و تسریع در پاسخگویی و چابک‌سازی برشمرد و اضافه کرد: با تلاش‌های دولتمردان در این شرکت اردبیل در جرگه استان‌های سبز از لحاظ گازرسانی قرار گرفته است.

اسماعیلی بیان کرد: شرکت گاز استان اردبیل با برنامه‌ریزی‌های منسجمی که در زمینه تحقق اهداف دولت الکترونیک انجام داده، توانسته است گام‌های موثری را در اجرای عدالت اجتماعی بردارد که از جمله می‌توان به صدور قبوض آنی، حذف قبوض کاغذی، ایجاد میز خدمت الکترونیکی و ارایه خدمات در بستر وب اشاره کرد.

وی این مناسبت را فرصت مغتنمی برای معرفی و ارایه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: دهه فجر سالگرد آغاز نظامی است که مردم ایران اسلامی آن را انتخاب کردند و بدین سبب مهم‌ترین ماموریت شرکت گاز توسعه متوازن اقصی نقاط استان در حوزه انرژی و رفع مشکلات مناطق محروم و روستایی است.

شرکت گاز استان اردبیل در حال حاضر به ۵۲۶ هزار مشترک گاز طبیعی خدمات ارایه می‌کند و تا کنون ۲۹ شهر و یک‌هزار و ۴۲۷ روستا در این استان از گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =