کد خبر: 25615
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
وزیر کشور

وزیر کشور گفت: هزینه برف‌روبی و نمک‌پاشی در مناطق شهری و روستایی استان اردبیل که به همت بخش خصوصی انجام شده است پرداخت خواهد شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، احمد وحیدی بعد از ظهر چهارشنبه در جریان سفر به اردبیل و بازدید از مناطق روستایی کوراییم و هیر اظهار کرد: همچنان بازگشایی راه‌های روستایی ادامه دارد و به دلیل شدت بارش و کولاک شدید همچنان مسئولان استان به ویژه در حوزه راهداری سعی می‌کنند تا در خدمت روستاییان باشند.

وی افزود: علاوه بر راهداری جمعیت هلال احمر و مدیریت بحران استان اردبیل نیز خدماتی را با همکاری و مشارکت گروه‌های مردم نهاد انجام دادند تا زمینه سهولت زندگی روستاییان فراهم شود.

وزیر کشور با اشاره به برخی خسارات وارده به روستاییان ادامه داد: در برخی از مناطق روستایی دام مردم از شدت بارش تلف شده یا آسیب دیده است که در جبران خسارت وارده به مناطق روستایی و شهری ارزیابی‌ها انجام و حمایت‌های لازم از طریق وزارت کشور انجام می‌شود.

وحیدی تصریح کرد: خود روستاییان با تراکتور و سایر وسایط نقلیه خود نسبت به بازگشایی مسیرها اقدام کردند و شهرداری و راهداری نیز از ظرفیت ماشین آلات بخش خصوصی بهره برده که هزینه آن‌ها با برآورد دقیق در روزهای آینده تأمین می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما سعی می‌کنیم برای سال‌های آینده با تأمین اعتبار مورد نیاز ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز را خریداری و در اختیار استان‌های سردسیر و برف‌گیر نظیر اردبیل قرار دهیم تا فرصت کمک‌رسانی و امدادرسانی سریع در حوادث غیرمترقبه فراهم آید.

به دنبال گلایه‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، مطالبات مردمی و اظهارات نمایندگان مردم استان در مجلس در سفر یک روزه از مناطق مختلف استان که دچار بارش سنگین برف بودند بازدید کرده و در جریان کمک رسانی به روستاییان قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =