کد خبر: 25601
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
برف

به دنبال بسته شدن راه‌های روستایی در اردبیل پس از بارش برف سنگین اخیر، تهیه بسته‌های غذایی و نان برای روستاییان در اولویت دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار گرفته است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، با گذشت 10 روز از بارش سنگین برف در مناطق مختلف استان اردبیل و عدم بازگشایی برخی از راه‌های روستایی به همت سپاه و بسیج شهرستان نیر، 30 هزار قرص نان و 250 بسته معیشتی بین روستاییان مناطق گرفتار در برف و کولاک توزیع شده است.

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام استان اردبیل به راه‌اندازی موکب ابوالفضل (ع) در امامزاده سید صدرالدین اشاره کرد و گفت: 2 هزار پرس غذای گرم روزانه در این موکب تهیه و برای روستاییان مناطق کوهستانی و صعب‌العبور ارسال می‌شود.

افتخاری افزود: در کنار تهیه غذای گرم، 260 دستگاه بخاری گازی نیز در بین نیازمندان مناطق محروم توزیع شده تا در این روزهای سرد از این وسایل گرمایشی استفاده کنند.

وی تصریح کرد:‌ ستاد اجرایی فرمان امام در کنار تهیه و تأمین غذای گرم و بسته‌های معیشتی، سعی دارد تا به محرومان خدمات‌رسانی بهداشتی‌، درمانی را نیز انجام دهد تا در این ایامی که دغدغه شیوع امیکرون وجود دارد، جلوی انتشار ویروس گرفته شده و سلامت مردم نیز به نوعی تأمین شود.

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام استان اردبیل خاطر نشان کرد: تلاش بر این است تا این خدمات در مناطق مختلف استان توسعه پیدا کند تا دغدغه‌ بسیاری از خانواده‌ها در تأمین معاش و نیازمندی‌ها رفع شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =