بیت الله برقراری

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با حضور در منطقه عشایری گلدره شهرستان نظرآباد ضمن بازدید و گفت و گو با عشایر این منطقه از بیمه رایگان عشایر این منطقه خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایلنا از البرز، بیت الله برقراری در بازدید و گفت و گو با عشایر گلدره در شهرستان نظرآباد که با حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز، مدیرکل امورعشایری استان و مدیر صندوق در استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: براساس منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر حضور میدانی برای حل مشکلات مردم از این منطقه بازدید و مشکلات بیمه ای مردم بررسی شد.

وی با اشاره به تکلیف قانونی صندوق،‌ گفت: این صندوق با هدف ارائه خدمات بیمه اجتماعی بلندمدت برای آحاد جامعه به ویژه افراد کم برخوردار تاسیس شده است.

برقراری افزود: تمامی اهالی این منطقه که فاقد پوشش بیمه ای هستند و شرایط عضویت در صندوق را دارند می توانند به رایگان عضو صندوق  شده و حق بیمه آنها در سال اول توسط صندوق پرداخت می شود.

مدیرعامل صندوق عنوان کرد: مشکلات درمانی عشایر این منطقه نیز از طریق دفترچه سلامت مرتفع خواهد شد.

برقراری افزود: با عضویت این افراد در صندوق، عشایر این منطقه می توانند در آینده همانند سایر اقشار بر اساس اصل 29 قانون اساسی از مزایای بازنشستگی، ازکارافتادگی و مستمری بازماندگان برخوردار شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =