شریعت نژاد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس دهم گفت: در شرایط کنونی که هیچ زیرساختی فراهم نیست و سیستم اداری ما مشکل‌دار و بدون انضباط است و شایسته‌سالاری رعایت نمی‌شود، اگر مسئولان به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند، ارز چهارهزار و 200تومانی را حذف کنند، مگر این‌که بخواهند کارهاییکنند که به نفع مردم باشد و ما بی‌خبر باشیم.

به‌ گزارش روستانیوز، شمس‌الله شریعت‌نژاد در پاسخ به این‌که شرایط اجتماعی کشور برای حذف ارز چهار هزار و 200تومانی باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد، اظهار داشت: مردم باید بدون استرس از این طرح استقبال کنند و درآمد مردم به میزانی باشد که افزایش قیمت‌ها باعث کاهش قدرت خرید مردم نشود.

وی ادامه داد: در شرایطی که درآمدها واقعی نبوده و در سیستم اداری کشور هیچ‌کس در جای خود نیست و حتی دولت نمی‌تواند قیمت دو مغازه کنار هم را کنترل کند، اجرای این طرح گرفتاری‌های مردم را دوچندان می‌کند.

شریعت‌نژاد همچنین در مورد تبعات اجرای طرح حذف ارز چهارهزار و 200تومانی گفت: در اجرای این طرح رانت و رفاه دخیل است و تبعات اجتماعی و سیاسی زیادی به دنبال خواهد داشت که اگر زیربنای درستی در اجرای این طرح نباشد، تهدید جدی برای آقایان است و قطعاً تبعات آن به سفره مردم خواهد رسید و روزبه‌روز سفره مردم را تنگ‌تر خواهد کرد.

وی در مورد راهکارهای لازم در جهت اجرای درست این طرح بیان کرد: باید به مردم اطمینان دهند که انضباط و ثبات اقتصادی در مملکت ایجادشده، اهرم‌های نظارتی سیستماتیک و قوی آماده شده و رانت‌خواری‌ها پیگیری می‌شود و همچنین قوه قضائیه از حالت انفعال خارج شود و امنیت اقتصادی را برای تولیدکننده‌ها ایجاد کند.

شریعت‌نژاد در ارتباط با عملکرد مجلس انقلابی در تأمین معیشت مردم عنوان کرد: مجلس اختیاری ندارد و هرچه بگویند همان را انجام می‌دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس دهمگفت: در شرایط فعلی و به‌عنوان نمایندهسابق مردم در مجلس مخالف حذف ارز چهارهزارو 200تومانی هستم و اجرای این طرح را به صلاح مملکت و مردم نمی‌دانم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =