کد خبر: 24719
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
بوشهر

فرماندار بوشهر گفت: در راستای رفاه حال مردم حل مشکلات زیرساختی روستای هلیله همجوار با نیروگاه اتمی از توابع شهرستان بوشهر در اولویت است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، صالح رحیمی روز جمعه در حاشیه بازدید از روستای هلیله بوشهر در نشست بررسی مشکلات این روستا افزود: روستای هلیله با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند که باید به ترتیب اولویت نسبت به حل آنها اقدام کرد.

وی اضافه کرد: در این راستا مسئولان شهرستان نیز موظف هستند تا تمام تلاش‌های خود را در راستای رفاه مردم این روستا به کار گیرند.

فرماندار بوشهر گفت: بررسی ترمیم آسفالت خط انتقال آب، اصلاح طرح هادی برای عبور گذر ۱۴ متری به عنوان یکی از ورودی های اصلی روستای هلیله در دستور کار فرمانداری بوشهر قرار دارد.

وی بیان کرد: اجرایی شدن میدان فرهنگ بنیاد مسکن، طرح تعویض پایه‌های فرسوده و ۲ عدد ترانس برق ، حل مشکل انشعاب گاز در حریم دریا از دیگر برنامه‌های اجرایی فرمانداری بوشهر برای روستای هلیله است.

رحیمی ادامه داد: برای این روستا حل، بررسی و مطالعه اسکله صیادی برای گسترش بازوها و همچنین انتقال یک شهید گمنام به میدان تازه تاسیس هلیله به عنوان یکی از خواسته‌های اهالی در دستور کار قرار گرفت.

روستای هلیله در حدود۲۰ کیلومتری جنوب غربی بندر بوشهر واقع شده است. نیروگاه اتمی بوشهر در مجاورت این روستا واقع شده‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =