کد خبر: 24441
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
ورزش روستایی

در گرامیداشت حماسه ۹ دی ۲۰ خانه ورزش روستایی دراستان اردبیل تجهیز شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل این خانه‌های ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان به همت هیات ورزش‌های روستایی و اداره کل ورزش وجوانان تجهیز و در اختیار علاقه‌مندان به ورزش قرار گرفت.
سجاد انوشیروانی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ روستا در سطح استان اردبیل به وسایل و امکانات ورزشی مجهز شده اند بر تلاش در جهت استفاده مناسب از این تجهیزات و شناسایی پتانسیل‌های ورزشی در روستا‌ها تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه سعی کردیم تخصیص تجهیزات و توزیع امکانات با نگاه عدالت محور انجام‌گیرد گفت: تامین تجهیزات خانه‌های ورزش روستایی حداقل‌ترین درخواست مردم و اهالی روستا‌های استان است و ما موظف به تامین این تجهیزات هستیم و جز سیاست‌های ورزش و جوانان است و تا پایان سال نیز تلاش میکنیم روستا‌های دیگری نیز به امکانات ورزشی تجهیز شود.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل بااشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران روستایی در عرصه‌های ملی و بین المللی از دهیاران روستا‌های استان تقاضا کرد که این تجهیزات در روستا‌ها مورد استفاده قرار گیرد و برنامه‌های متنوع ورزشی با همکاری هیات‌ها برای ایجاد علاقه و انگیزه در بین جوانان برگزار شود.

ارتقای جایگاه ورزش روستایی استان از رتبه ۲۵ به رتبه ۷
در ادامه این مراسم رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اردبیل به ارتقای جایگاه ورزش روستایی استان از رتبه ۲۵ به رتبه ۷ کشور صعود کرده است و تلاش می‌کنیم برنامه ابلاغ شده از سوی فدراسیون و اداره کل اجرا و به اهداف پیش رو برسیم.
تقی زاده با اشاره به اینکه در روستا المپیاد ورزش دختران روستایی و المپیاد خانه‌های روستایی رو داشتیم افزود: با حمایت فدراسیون و همکاری مدیرکل استان کار‌های مناسبی در ورزش روستایی انجام گرفته است و دست تمامی عزیزانی را که می‌توانند به عنوان اسپانسر حامی ورزش روستایی باشند را به گرمی می‌فشاریم و آماده هستیم با حمایت این عزیزان در ارتقای جایگاه ورزش روستایی بیش از پیش تلاش کنیم.
هم اکنون ۱۲۰ خانه ورزش روستایی در استان اردبیل فعال می‌باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =