هرمزگان

رییس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: امسال یکهزار و ۷۵۰ واحد مسکن محرومان در روستا و مناطق محروم استان هرمزگان در دست ساخت است.

به گزارش روستانیوز، سعید زارع زاده روز شنبه در نشست شورای اداری کمیته امداد هرمزگان افزود: این واحدهای مسکونی در قالب تفاهم‌نامه‌های منعقد شده با بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و سپاه پاسداران درحال ساخت است که بخش بیشتری از این واحدها با تامین منابع مالی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان داشت: در بحث مسکن شهری نیز چهار میلیون واحد مسکونی در کشور از سوی دولت برنامه‌ریزی شده است که ۳۶۰ هزار واحد آن ویژه محرومان کشور است.
رییس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد کشور به راه اندازی سامانه امداد هوشمند و کارآمد اشاره کرد و افزود: این سامانه به منظور شناسایی نیازمندان واقعی و ارائه خدمات سریع والکترونیکی مورد نیاز ویژه محرومان هدفگذاری شده است.
زارع زاده گفت: با را ه اندازی سامانه هوشمند، مددجویان می‌توانند بدون حضور در امداد، درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کنند و به پرونده الکترونیکی خود در کمیته امداد نیز دسترسی داشته باشند.
وی ادامه داد: پالایش اطلاعات بیش از ۴۱ درصد پرونده‌های مددجویان هرمزگان صورت گرفته و برای پالایش بقیه پرونده‌ها تا پایان دی‌ماه، برنامه ریزی شده است.
۸۷ هزار و ۵۰۰ خانوار در قالب ۲۱۶ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد استان هرمزگان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =