کد خبر: 23836
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
مدیر تعاون روستایی استان همدان

مدیر تعاون روستایی استان همدان امروز در مجمع عمومی فوق العاده اتحادیه تعاونی تولید روستایی گفت: طرح جهش تولید در اراضی دیم استان باید توسط کلیه تعاونی های تولید استان توسعه داده شده و اجرایی شود.

به گزارش روستانیوز، مجید مسلمی راد اظهار داشت: سازمان تعاونی روستایی استان با تمام توان پیگیر تشکیل و توسعه مراکز خدمات غیر دولتی است بنابراین تعاونی های تولید می توانند از این ظرفیت بهره گرفته و در اسرع وقت با چالش کمبود نیرو و امکانات مراکز خدمات دولتی را پوشش داده و به مرور جایگزین مراکز خدمات دولتی در تصدی گری های غیر حاکمیتی دولت در بخش کشاورزی شوند.

وی اظهار داشت: تعاونی های تولید در طرح جدید کشاورزی قراردادی وزارت جهاد کشاورزی همانند سایر تشکل‌ها بایست مشارکت فعال داشته باشند و کشاورزان حوزه عمل خود را توجیه و مجاب به عقد قرارداد کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان تعاون روستایی استان از مباشرت خرید گندم به عامل و متولی اصلی تبدیل شده لذا تلاش و همت جمعی مدیران عامل تشکل ها ان شاء الله منتج به نتایج درخشانی برای توسعه فعالیت های تشکل ها در توسعه بخش کشاورری خواهد شد.

 در این مجمع مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان ،از مدیران عامل شرکت های تعاونی تولید در سطح استان که در اجرای طرح های مختلف عملکرد موفقی ارایه کرده بودند تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =