امیرحسین محتشم

مدیرکل استاندارد البرز گفت: در سال جاری 1838 مورد درخواست در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور استان ثبت و منجر به صدور 716 تاییدیه ایمنی شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد البرز، امیرحسین محتشم با بیان اینکه تاییدیه ‌های ایمنی آسانسور دارای اعتبار یک ساله هستند، افزود: مالکان و مدیران ساختمان‌، باید آسانسورهای در حال بهره‌برداری را تحت سرویس و نگهداری مستمر قرار دهند.

وی افزود: به منظور حصول اطمینان از برقراری شرایط استاندارد، بایستی درخواست بازرسی ادواری آسانسور منصوبه، به صورت سالیانه در سامانه مدیریت بازرسی ثبت شود.

مدیرکل استاندارد البرز خاطرنشان کرد: به منظور تامین ایمنی لازم در آسانسور، رعایت استانداردهای مربوطه اجباری و این موضوع به تمام شهرداری های استان اعلام شده است، همچنین صدور پایان کار برای ساختمان های جدید منوط به دریافت این تاییدیه می باشد. محتشم با اشاره به استقرار سامانه مدیریت بازرسی آسانسور به نشانی http://lift.isiri.gov.ir به منظور نظارت بیشتر بر فرآیند استانداردسازی در سطح استان افزود: دریافت تاییدیه ایمنی آسانسور تنها از طریق این سامانه قابل پیگیری خواهد بود. وی اضافه کرد: استفاده کنندگان از آسانسور می توانند با ارسال کد 10 رقمی نصب شده در داخل کابین که با عنوان شناسه ملی شناخته می شود، به سامانه پیامکی 10001517، از وضعیت تاییدیه آن مطلع شوند و در صورت مشاهده آسانسور بدون تاییدیه، موضوع را از طریق این اداره کل پیگیری نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =