اشتغالزایی

مدیرعامل بنیاد برکت از اجرای ۵۰ هزار طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور در مناطق روستایی و کم‌برخوردار کشور از ابتدای امسال خبرداد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛  محمد ترکمانه افزود: این طرح‌ها تاکنون فرصت‌های کسب‌وکار برای ۱۵۰ هزار نفر را به دنبال داشته است.

وی گفت: بنیاد برکت اجرای ۳۰ هزار طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور دیگر را هم تا پایان سال در دستور کار دارد که باعث راه‌اندازی ۹۰ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم جدید می‌شود.

ترکمانه با اشاره به نرخ بالای بیکاری در کشور خاطرنشان کرد: بیکاری بزرگترین مشکل مردم و کشور است که بنیاد برکت با برنامه‌ای مدون و کارشناسی شده به سراغ این معضل رفته و درصدد رفع آن است.

وی تاکید کرد: بنیاد برکت از ظرفیت و پتانسیل‌های مردمی برای حل معضل بیکاری استفاده می‌کند که هنر بزرگ این بنیاد است. تبیین اهمیت اشتغال‌زایی در جامعه کار بزرگی است.

ترکمانه اظهار داشت: بنیاد برکت توانسته با جذب مشارکت‌های مردمی، در مدت ۱۴ سال، نزدیک به ۳ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال سرمایه مردمی را معطوف اشتغال‌زایی کند.

مدیرعامل بنیاد برکت مجریان و تسهیل‌گران را به حسن اخلاق و رفتار توصیه کرد و گفت: امیدواریم تا پایان سال آینده تعداد روستا‌های تحت پوشش فعالیت‌های اشتغال‌زایی برکت به ۲۰ هزار روستا برسد و بنیاد در نیمی از روستا‌های کشور حضور داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =