استاندار البرز

مدیرکل استاندارد البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته استاندارد در کشور گفت: رتبه پنجم در تعداد واحدهای تولیدی دارای پروانه استاندارد به استان البرز اختصاص دارد.

به گزارش روستانیوز، امیرحسین محتشم با اشاره به  اینکه استان البرز تعداد هزار و ۵۳۸ واحد مشمول استاندارد دارد که هزار و ۴۴۴ واحد تولیدی فعال و مابقی غیرفعال هستند.، افزود: از ۱4۴۴ واحد فعال ۸۳۷ واحد دارای پروانه استاندارد و ۶۰۷ واحد نیز بدون پروانه استاندارد هستند که شرایط کرونا موجب شده، بسیاری از واحدها غیرفعال و بدون تولید باشند.

وی با بیان اینکه استان البرز یکی از قطب‌های فناوری کشور و پیشرو در ایران است و در تولیدات دارو نیز جایگاه بالایی در کشور داریم،ادامه داد: در سه سال گذشته از لحاظ واحدهای برتر و نمونه کشوری ۲ عنوان اول، یک عنوان دوم را کسب کردیم  و امسال نیز با ۵ واحد برتر و نمونه در جایگاه دوم قرار داریم.

محتشم در خصوص بالابرها و تله کابین پیست بین المللی دیزین هم گفت: پیست بین المللی دیزین دارای ۷ کابل راه است که همه ۷ کابلراه، غیر استاندارد می‌باشد و اکنون منتظر رای کمیسیون هستیم تا نظر نهایی را اعلام کنیم.

مدیرکل استاندارد البرز با تاکید بر اینکه به هیچ واحد تولیدی که پروانه استاندارد دریافت نکرده باشد اجازه تولید و عرضه کالا به بازار را نخواهیم داد و با تخلفات تولید زیرزمینی در صورت مشاهده برخورد خواهیم کرد،خاطرنشان کرد: طرح بازرسی از آسانسورهای مکان‌های عمومی نیز به شدت اجرا می‌شود و اگر به موردی برخوردیم که شرایط استاندارد را نداشته باشد حتما آن را پلمپ می‌کنیم.

گزارش از عالیه رضوانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =