کد خبر: 20839
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
فرماندار تکاب

فرماندار تکاب گفت: با نگاه ویژه در تخصیص اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی ۲۵ کیلومتر از محورهای روستایی این شهرستان تا یک سال عمرانی آینده بهسازی و آسفالت خواهدشد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، امیر ستوده فر، عصر یکشنبه در آیین گرامی‌داشت روز ملی روستا با بیان اینکه اعتبارهای عمرانی تکاب به سمت توسعه زیرساخت‌های روستایی هدایت شده، افزود: بیشترین اعتبارات عمرانی تکاب برای اجرای طرح‌ها مختلف در بخش‌های آموزش پرورش، راه، آب و کشاورزی تصویب شده‌است.

وی بیان‌کرد: همچنین پروژه‌های گازرسانی در مناطق روستایی تکاب پیشرفت سریع و قابل ملاحظه‌ای دارد به گونه‌ای که هم‌اکنون گازرسانی به ۲۸ روستای شهرستان در حال اجراست.

فرماندار تکاب با اشاره به اینکه توزیع سیلندر گاز مایع مانند نفت سفید براساس کارت الکترونیکی انجام می‌شود، ادامه داد: محدودیت توزیع گاز مایع به‌خاطر سرعت بخشیدن به طرح های گازرسانی و ترغیب روستاییان برای دریافت انشعاب است.

ستوده‌فر با بیان اینکه روستاییان موتور محرک توسعه پایدار کشور هستند، اظهارداشت: کار دهیاران تنها خرید جدول و اجرای طرح هادی نیست بلکه برای اقتصاد روستا و افزایش درآمد سرانه روستاها اهالی و خود روستاییان باید تلاش و مشارکت کنند.

وی اضافه‌کرد: با وجود دغدغه و تلاش مسوولان از ابتدای انقلاب اسلامی سرعت توسعه روستاها قابل قبول نیست از این رو باید اهالی، برای توسعه روستاها پیشقدم شوند و خودیاری ها و مشارکت روستاها در این زمینه افزایش یابد و موضوع تعاونی‌های توسعه روستاها نیز جدی گرفته شود.

تکاب با ۸۱هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و ۹۳ روستای دارای سکنه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =