کد خبر: 20813
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
رضا مدرس

معاون هماهنگی‌ امور عمرانی استاندار هرمزگان گفت: ۷۴ طرح عمرانی به ارزش نزدیک به ۸۰۰ میلیارد ریال به مناسبت روز ملی روستا و عشایر در سطح روستاهای هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، رضا مدرس در حاشیه آئین بهره برداری از طرح‌های عمرانی روستایی که به مناسبت روز ملی روستا و عشایر برگزار شد، با تبریک روز ملی روستا و عشایر، اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰۴ طرح به ارزش بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز در زمینه‌های مختلف عمرانی در سطح روستاهای هرمزگان در دست اجراست که نشان از فعال بودن امور عمرانی در حوزه روستا با وجود تمام محدودیت‌های اعتباری دارد.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۴۵ درصد از جمعیت هرمزگان در روستاها زندگی می‌کنند که پراکندگی جغرافیایی بسیار بالایی را در بر می‌گیرد و به طور قطع خدمات رسانی به تک تک این نقاط بر اساس معیارها، اولویت‌ها و ضرورت‌ها معادله ساده ای نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان گفت: اشرافیت کاملی بر مشکلات در تمامی نقاط روستایی وجود دارد و امیدواریم بتوانیم با تلاش روز افزون این کاستی‌ها را هر روز رفع و بهترین خدمات را به مردمی که در روستاهای استان ساکن هستند، ارائه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =