کد خبر: 20342
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
راه روستایی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری زنجان، گفت: ۴۴ میلیارد تومان اعتبارات به راه روستایی و ۱۶ میلیارد تومان برای پروژه‌های آب روستایی در بودجه پیش‌بینی شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایلنا از زنجان، رامین میرزایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری زنجان، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان، اظهار کرد: در تصمیم گیری برای اختصاص بودجه 1401 اختیارات بیشتری به استان ها داده شده است.

 میرزایی، با اشاره به اینکه لایحه بودجه استان زنجان به زودی آماده‌سازی و به مرکز ارائه می‌شود، گفت: در این لایحه رشد اقتصادی شهرستان‌ها بیشتر مدنظر است.

وی افزود: زنجان، فارس و کرمان جزو سه استان اول در زمینه ارائه لایحه بودجه هستند که زنجان آمایش سرزمین را نیز مورد توجه قرار داده است.

میرزایی ادامه داد: ۴۴ میلیارد تومان اعتبارات به راه روستایی و ۱۶ میلیارد تومان برای پروژه‌های آب روستایی در بودجه پیش‌بینی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: در برنامه ۵ ساله ششم بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی دارای بالای ۲۰ خانوار بود که ۲۴۰ کیلومتر در این زمینه راه روستایی در استان وجود دارد.

بیات منش با بیان اینکه شهرستان‌های زنجان، ماهنشان و طارم در زمینه راه‌های روستایی عقب ماندگی دارند، افزود: با این وجود استان ۳۰ درصد از کشور جلوتر است.

عبدالحسین علی اکبری در ادامه این جلسه برضرورت جلوگیری از جابه جایی اعتبار احداث ساختمان‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان تاکید کرد و افزود: برای مطالعات راه‌های روستایی باید از محل خودشان اختصاص یابد.

وی گفت: از ۳۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده برای راه‌های روستایی استان زنجان تنها ۲۳ میلیارد تومان اختصاص یافته است. امسال ۴ هزار تن قیر در استان زنجان برای آسفالت راه‌ها پیش‌بینی و نسبت به آسفالت راه‌ها اقدام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =