کد خبر: 19411
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
گلخانه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توسعه ۱۱۰ هکتاری کشت گلخانه‌ای این استان طی سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر سطح زیرکشت گلخانه‌ها در استان تهران به چهار هزار و ۳۳۰ هکتار رسیده است

.به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، ایوب فصاحت در جلسه ستاد توسعه کشت گلخانه ای و قارچ استان تهران، توسعه کشت گلخانه ای را به عنوان یکی از محوری ترین موضوعات درحال پیگیری سازمان بیان کرد و گفت: پس از تولید مرغ گوشتی و تخم‌گذار، کشت گلخانه ای از مباحث مورد تاکید برای جذب سرمایه گذاری و پرداخت تسهیلات است.

وی با بیان‌اینکه برنامه های سازمان جهاد کشاورزی استان بر تامین غذای مردم استوار است، گفت: باید از تسهیلات دولت برای افزایش کمی و کیفی تولید به طور شایسته و کامل استفاده کرد.

فصاحت با تاکید بر توجه به اهمیت آب و شرایط اقلیمی استان گفت: زنجیره های تولید باید در سطح استان تهران و در زیربخش های مختلف کشاورزی فعال شود.

وی با اشاره به توسعه ۱۱۰ هکتاری احداث گلخانه ها تا نیمه نخست امسال و رشد حدود ۳۰ درصدی نسبت به مدت مشابه گفت: درحال حاضر سطح زیرکشت گلخانه ها در استان تهران به چهار هزار و ۳۳۰ هکتار رسیده است که پیش بینی می شود با سرعت بخشی در روند بررسی پرونده ها در بانک و پیگیری های لازم، تا پایان سال این رقم افزایش یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =