کد خبر: 18784
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
کار روستایی

برنامه‌های سیدجواد ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی دولت برای حل مشکلات این وزارتخانه در صورت تحقق به طور حتم رونق تولید در روستا را رقم می زند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، عضو هیات رییسه مجمع ملی خبرگان کشاورزی ایران گفت: سیدجواد ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزرات جهاد کشاورزی برنامه‌های خوبی برای حل مشکلات این وزارتخانه ارائه داده است که در صورت تحقق آن به طور حتم تولید رونق خواهد گرفت.

 علی کاظمی اظهار داشت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برخاسته از تشکل های کشاورزی است و پایگاه مردمی دارد از این رو مشکلات بخش روستا و کشاورزی را لمس کرده و به آن واقف است و البته با توجه به تخصص و تجربه ای که دارد، راهکارهای عملی و خوبی در این زمینه ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: ارتباط ساداتی نژاد با تشکل های مردمی سبب شده تا ایشان اشراف کامل به کشاورزی داشته باشد، وزیر پیشنهادی که اکنون ریاست کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی را برعهده دارد، پیگیری های خوبی در زمینه قیمت گذاری محصولات کشاوری و خرید تضمینی محصولات کشاورزی داشته و این کمیسیون عملکرد خوبی در این مدت داشته است.

وی با اشاره به مشکلات کشاورزان در بازاریابی و بازار فروش محصولات گفت: ساداتی نژاد در برنامه های خود، راهکارهای مناسبی در زمینه تولید و نیز بازار بخش کشاورزی ارائه داده است.

وی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی به حوزه صادرات کشاورزی هم توجه ویژه دارد افزود: داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با کشاورزی از مزیت ها و محاسن او است و خبرگان بخش کشاورزی امید وار به انتخاب ساداتی نژاد بوده و به تصمیات سرنوشت ساز در وزارت کشاورزی که سبب رونق این بخش شود، خوش بین هستند.

عضو هیات رییسه مجمع ملی خبرگان کشاورزی ایران با بیان ساداتی نژاد وزارت کشاورزی را به موفق ترین وزارتخانه‌ها بدل خواهد کرد گفت: او شانس زیادی در کسب موافقت نمایندگان مجلس دارد و به نظر می رسد مورد تایید خانه ملت است.

ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل و رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ از سوی آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی دولت سیزدهم برای کسب رای اعتماد نمایندگان به مجلس معرفی شده است.

وی متولد اول تیر ۱۳۵۱ در کاشان، دکترای آبخیزداری گرایش هیدرولوژی از دانشگاه دولتی مسکو است، فعالیت اجرایی خود را از سال ۱۳۷۳ از جهاد سازندگی کاشان شروع کرده و از سال ۱۳۹۵ و در دوره‌های دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی نمایندگی مردم کاشان و آران و بیدگل را برعهده دارد.

معاونت امور مجلس وزارت علوم در دولت دهم، ریاست دانشگاه کاشان، معاون ادارای و مالی دانشگاه تهران و دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی شورای علوم، تحقیقات و فناوری کشور از جمله فعالیت‌های علمی و اجرایی ساداتی‌نژاد محسوب می‌شود.

بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم از صبح شنبه ۳۰ مردادماه در مجلس شورای اسلامی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =