کد خبر: 18615
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
واکسن

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تکذیب شایعه دور ریختن مازاد دوزهای واکسن کرونا در کاشان  گفت: کادر تزریق واکسن در ساعات پایانی کار و پس از اطمینان از حضور تزریق شوندگان واجد شرایط در مرکز واکسیناسیون، واکسن‌های چند دوزی را باز و همه دوزهای آن را استفاده می‌کنند.

به گزارش روستانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مهدی دلاوری ادامه داد: شایعه مطرح شده شیطنت رسانه‌ای بیش نیست.انتشار چنین اخباری بدون بررسی صحت و سقم آن از سوی برخی رسانه ها مورد تعجب است. ضمن تشکر از همراهی و همدلی اصحاب رسانه در ایام مبارزه با کرونا، خواهشمندیم این عزیزان در روزهایی که نیروهای پرتوان بهداشت شبانه روز در بحث مبارزه با کرونا مجاهدانه تلاش می‌کنند در انتشار اخبار دقت لازم را داشته باشند و فرصت را در اختیار افراد سود جوئی که به دنبال خدشه دار کردن زحمات و ارزش‌های نیروهای ایثارگر سلامت کشور هستند قرار ندهند. دانشگاه علوم پزشکی کاشان حق قانونی خود می‌داند تا از طریق مراجع ذی صلاح موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری نماید.

او افزود:به لحاظ فنی در مورد ویال‌های واکسن ۱۰ دوزی همکاران ما در مراکز واکسیناسیون موظف هستند قبل از باز کردن هر ویال واکسن حتما با ۱۰ نفر از گروه‌های هدف جهت تزریق هماهنگ نمایند تا از هدر رفت واکسن در زمان‌های پایان کار جلوگیری شود.

چند روز گذشته سایت خبری عصر ایران  به نقل از یکی از مخاطبان این وبسایت خبر دور ریز دوزهای اضافی واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون کاشان را منتشر کرده بود که باعث سوالات و واکنش‌های گسترده شهروندان کاشانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =