کد خبر: 7506
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
آسفالت

مدیر بنیادمسکن انقلاب اسلامی گناوه گفت: ۹ پروژه عمران روستایی با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال و ۹۳۰ میلیون ریال در این شهرستان اجرایی شده‌است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، مهدی احمدی منفرد، افرود: رونق بخشی به روستاها و ایجاد تعادل‌های اجتماعی، کالبدی و اقتصادی و منطقه‌ای از اهداف اجرای این پروژه‌ها بود که در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های هادی یکی از برنامه‌های محوری و کلیدی در زمینه محرومیت زدایی است، گفت: طرح هادی در سه روستا با مساحت ۲۳ هزار متر مربع و اعتبار چهار میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال از پروژه‌های فعال در این شهرستان است.

مدیر بنیادمسکن انقلاب اسلامی گناوه اظهارداشت: احداث خیابان درقالب زیرسازی و سنگ جدول و بیس به طول ۴۰۰ متر با اعتبار یک میلیارد ریال،  طرح گردشگری به مساحت ۲۰ هزار مترمربع با اعتبار هفت میلیارد ریال، سیل بند به طول یکهزارو ۳۰۰ متر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، آسفالت معابر مسکن مهر بندر ریگ با مساحت ۱۰ هزار مترمربع و پنج میلیارد ریال، تکمیل پارک بین راهی با مساحت ۱۵ هزار متر مربع و ۲ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های فعال در این شهرستان است. 

وی به صدور اسناد مالکیت شهری و روستایی در شهرستان گناوه به عنوان یکی دیگر از شاخص‌های توسعه اشاره کرد و گفت: درحالیکه ۲۲ جلد اسناد مالکیت شهری از سال گذشته تاکنون در این نهاد  صادرشده در روستا بیشتر و  ۳۹ جلد سند بوده‌است.

بیش از ۲۰ درصد جمعیت ۱۰۵ هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.​

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =